На диску С створіть нову папку і скопіюйте туди завантажений файл-архів. Розархівовувати його потрібно у тій же папці. Після розархівації в поточній папці утвориться папка bebras2019_all. Вона міститиме кілька data- файлів та виконуваний файл Bober.
data-файли змінювати не можна, вони забезпечують роботу
програми. Можна запускати лише файл Bober.
Після запуску оберіть клас. Якщо потрібно, прочитайте інструкцію і натисніть кнопку"Розпочати". Заповніть анкету. За паролем зверніться до вчителя інформатики. Виконуючи завдання, слідкуйте за часом. Якщо час вичерпається, ваша робота збережеться автоматично у двох місцях: у поточній папці і на робочому столі. Якщо ви виконаєте роботу раніше відведеного часу, натисніть кнопку "Завершити змагання" ( в нижньому правому кутку). Збереження ваших відповідей відбудеться автоматично у поточній папці і на робочому столі. Не відкривайте записаний файл з відповідями. Там ви нічого не побачите. Він доступний для відкриття тільки спеціальними програмами. Надішліть його вчителеві на електронну адресу: kvashanata@ukr.net ( можна у фейсбуці), або принесіть до школи на флешці.
Дякую за участь!
З приводу отримання паролей
і незрозумілих організаційних питань
звертатися за тел. :
0969230445(Кваша Н.В)
( Viber,WhatsApp,Telegram за цим самим номером )